اهالی اسفدن

مطالب سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی

اهالی اسفدن

مطالب سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی

هفدهم مرداد، روز حق‌گویی و حق‌جویی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز خبرنگار را به فعالان رسانه‌ای تبریک گفت.
یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۶
هفدهم مرداد، روز حق‌گویی و حق‌جویی است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تبریک 17 مرداد به عنوان روز خبرنگار، این روز را به تمامی فعالان عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن و القلم و مایسطرون

 

جان   نباشد  جز  خبر  در  آزمون

هر که  را  افزون  خبر  جانش فزون

اقتضای جان چو ای دل آگهی است

هر که آگه تر بود جانش قوی است

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ این روز فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم تشکر و قدردانی شود. این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این روز، یادآور حماسه آفرینیهای آن هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند  یاد و خاطره شهیدان گرانقدر خبرنگار را هم گرامی میداریم.

لازم می دانم به عنوان یکی از خادمین مردم درمجلس شورای اسلامی مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، رسانه ها که در انعکاس اخبار سعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاریهای رسانهای به گرمی میفشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

سیدقاسم جاسمی، نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی./


نظرات 1 + ارسال نظر
N...L...R یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 16:22 http://maloosak.69.mu

آدم ها دنبال خوشبختی می گردند اما خوشبختی پیدا کردنی نیست ساختنی است... سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم... خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
96518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد