اهالی اسفدن

مطالب سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی

اهالی اسفدن

مطالب سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی

مجرى برنامه کودک تلویزیون، غسال کودکان بهشت زهرا(س) تهران هم هست.

جری برنامه تلویزیون این روز ها به جز مجری گری مشغول غسالی کودکانی که فوت شده اند، است.

 
مجری تلویزیون =

انصاری از بازی بعدی پرسپولیس محروم شد .

در هفته هجدهم لیگ برتر دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس، محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 14 این دیدار کارت زرد دریافت کرد.

گفتنی است انصاری سومین کارت زرد خود را دریافت و در بازی بعد پرسپولیس مقابل گسترش فولاد محروم خواهد بود.

تحریم های اتحادیه اروپایی علیه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت و دو شرکت دیگر لغو شد.

همزمان با سالگرد اجرایی شدن برجام, شورای اتحادیه اروپا با اصلاح مصوبات قبلی خود, تصمیم به لغو تحریم شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت (اوپیک) گرفت و بدین ترتیب این شرکت که از سال 2012 در فهرست تحریم های اتحادیه اروپایی قرار گرفته بود, از روز 28دی 1395 از تحریم خارج شد. 

لازم به ذکر است شرکت اوپیک یکی از زیرمجموعه های مهم صنعت نفت خصوصا در حوزه تامین مالی و سرمایه گذاری پروژه های کلان نفتی به شمار می آید که تحریم آن باعث محدود شدن ظرفیت ها و توانمندی های گسترده این شرکت در ارتقای صنعت نفت کشور شده بود.

علاوه بر اوپیک, شرکت وست سان ترید (West Sun Trade) و شرکت نکا نوین (نیکسار نیرو) که از سال 2011 تحت تحریم قرار گرفته بودند نیز از فهرست تحریم های اتحادیه خارج شدند.

ترامپ در روز اول کار خود 4 یا 5 دستور اجرایی صادر خواهد کرد .

پنس چهارشنبه 29 دی ماه در دفتر اصلی تیم انتقالی ترامپ در واشنگتن در این باره به خبرنگاران گفت: «ما روز جمعه (اول بهمن ماه-20ژانویه) و به محض آغاز به کارمان در کاخ سفید، 4 یا 5 دستور اجرایی را بررسی خواهیم کرد که برخی از آنها مربوط به امور تدارکاتی هستند که باید در خصوص کارهای دولت لحاظ شوند.
 
به گزارش نامه نیوز ، بعضی دیگر که انتظار می رود رئیس جمهوری آنها را امضا کند مربوط به مسائلی هستند که برای وی در اولویت قرار دارند.»
 
این تارنما در این باره افزود: «ترامپ پیش از این گفته است که قصد دارد تمامی دستورهای اجرایی اوباما را در خصوص مهاجرت لغو کند و علاوه بر آنها برخی قوانین و مقررات مربوط به آب و هوا را نیز ملغی کند. وی همچنین وعده داده است که قانون بیمه همگانی اوباما را نیز لغو کند.»
 
مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه اول بهمن ماه (20 ژانویه) برگزار خواهد شد.