اهالی اسفدن

مطالب سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی

اهالی اسفدن

مطالب سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی

واکنش یک پرسپولیسی به شانس قهرمانی استقلال..

وقتی از فرشاد پیوس در این باره سؤال می‌کنیم، مکثی می‌کند و پاسخ می‌دهد: «می‌توان فقط حرف زد و عمل نکرد. به نظرم باید در حرف زدن منطق را در نظر گرفت. باید اول ببینند که در جدول چقدر عقب هستند.» پیوس ادامه می‌دهد: «با تمام احترام به اعضای هیئت ‌مدیره باشگاه، به نظرم باید در حرف زدن تعادل داشته باشند و بدانند چه چیزی می‌گویند.» مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس، درباره رقابت استقلال و پرسپولیس می‌گوید: «این دو تیم همواره رقیب هستند ولی دوست و رفیق هم به حساب می‌آیند. در خارج از زمین استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها دوست هستند ولی در بازی شرایط فرق دارد. ما همیشه دوست داریم استقلال به جایگاه بالاتری برسد. وقتی استقلال، پرسپولیس و سپاهان خوب باشند، فوتبال ما هم رو به جلو پیشرفت می‌کند. از قدیم همیشه همین‌طور بوده است.»

پیوس در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید پرسپولیس چه زمانی قهرمان لیگ برتر شود؟ می‌گوید: «به نظر من سه هفته قبل از پایان لیگ برتر تیم قهرمان می‌شود و جام را می‌گیرد.» او درباره علیپور و موفقیت‌هایش هم، چنین نظری دارد: «این پسر واقعاً خوب است. به نظر من او اگر در کارش تداوم داشته باشد، می‌تواند 4، 5 سال آقای گل لیگ برتر باشد.»

سؤال آخر هم درباره اختلاف برانکو و کی‌روش است، پیوس در این باره می‌گوید: «به نظر من فدراسیون فوتبال باید در این مسئله ورود کند و طوری باشد که هم پرسپولیس ضرر نکند و هم تیم ملی. هر دو تیم ایرانی هستند و جفت تیم‌ها برای سربلندی ایران می‌جنگند. شنیده‌ام بازی‌های مرحله دوم لیگ قهرمانان با اردوی تیم ملی در اردیبهشت تداخل دارد. باید یک تعاملی بین باشگاه و تیم ملی باشد تا ان‌شا‌ءا... صد در‌صد این مشکل حل شود. کی‌روش منطقی است، برانکو هم مربی روشنفکری است. آنها منطقی فکر می‌کنند و ان‌شا‌ءا... تعامل خوبی به وجود بیاید.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد