اهالی اسفدن

مطالب سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی

اهالی اسفدن

مطالب سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی

تصاویری از حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در صحنه جنگ با داعش در نزدیکی شهر فلوجه عراق منتشر شده است.

به گزارش عصرایران، منبع عکس ها کانال تلگرامی گروه نظامی شیعه عراقی "النجباء" است که واحدهایی از آن هم اکنون در حال جنگ با داعش است.

بخشی از این اعضای این گروه نیز هم اکنون در کنار نظامیان ارتش سوریه و اعضای نظامی حزب الله لبنان در سوریه مشغول جنگ هستند. 

تصاویری از حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در صحنه جنگ با داعش در نزدیکی شهر فلوجه عراق منتشر شده است.

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,  قاسم سلیمانی

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,  قاسم سلیمانی

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,  قاسم سلیمانی

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,  قاسم سلیمانی

 

نمایندگان در آخرین روز مجلس نهم چه چیزهایی هدیه گرفتند؟

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با انتشار یادداشتی کوتاه گفت که نمایندگان در روز آخر مجلس نهم زندگینامه مقام معظم رهبری را به عنوان هدیه دریافت کردند.

دلنوشته زیبای «سوپراستار زن» برای مدافعان ‎حرم +عکس

دلنوشته زیبای «سوپراستار زن» برای مدافعان ‎حرم +عکس
بازیگر کشورمان نوشت: اگر شب‌ها درجای گرم و نرم می‌خوابیم و مثل مردم کشورهای نزدیک مجبور به مهاجرت جنگی و آوارگی نیستیم، مدیون مردانی هستیم که ازسال‌ها پیش تا هنوز می‌جنگند تا مرزهایمان به روی بیگانگان باز نشود.

به گزارش جام نیوز، لیلا اوتادی بازیگر کشورمان در سالروز آزادسازی خرمشهر با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:


اگر شبها درجای گرم و نرم میخوابیم و مثل مردم کشورهای نزدیک مجبور به مهاجرت جنگی و آوارگی نیستیم، مدیون مردانی هستیم که ازسالها پیش تا هنوز میجنگند تا مرزهامون به روی بیگانگان باز نشه، دم همتون گرم، سالاران شجاع و از خداوند برای همسران وخانواده هاتون صبر و شکیبایی خواستاریم، مدافعین و شهدای عزیز دوستون داریم.


خدا به همراهتون ٣و٤ خرداد، روز آزادی خرمشهر و دزفول رو به همه عزیزانی که در اون سهمی داشتن تبریک میگم

جواب دندان شکن خبرگان ملت به انگلیس خبیث

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش‌های انگلیس برای دخالت و تأثیرگذاری در انتخابات مجلس خبرگان گفت: تصمیم تاریخی مجلس خبرگان رهبری در کنار همه اختلاف نظرها، این شد که سیلی محکمی به دولت انگلستان زده شود.
آیت‌الله علی اسلامی جواب دندان شکن خبرگان ملت به انگلیس خبیث

به گزارش جام نیوز، آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان، در تحلیل این انتخاب خبرگان ملت گفت: انصافا نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، درصدد برآمدند که جوابی دندان شکن به انگلیس خبیث بدهند.

 

وی با اشاره به دخالت های انگلیس در امور ایران و به ویژه در زمینه انتخابات خبرگان رهبری و تلاش برای تاثیرگذاری در این انتخابات، تصریح کرد: انگلستان با رسانه تفرقه‌افکن خود تلاش کرد تا در انتخابات مجلس خبرگان دخالت کرده و در این مجلس مهم، نفوذ کند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: با وجود تلاش‌های دشمنان، تصمیم تاریخی مجلس خبرگان رهبری در کنار همه اختلاف نظرها و سلیقه‌های گوناگون، بر این شد که سیلی محکمی به دولت خبیث انگلستان زده شود.

 

دولت انگلستان چندی پیش از انتخابات مجلس خبرگان رهبری با محوریت  بی‌بی‌سی فارسی تلاش کرد تا با تاثیرگذاری بر افکار عمومی، علیه برخی کاندیداهای انتخابات خبرگان جوسازی کند که آیت‌الله جنتی در مرکز این تخریب‌ها قرار داشت.

 

بی‌بی‌سی فارسی در تحلیل‌های خود آیت‌الله جنتی را به همراه حضرات آیات یزدی و مصباح به عنوان چهره‌های تندرو معرفی کرده و تاکید داشت که نباید به این چهره‌ها رای داد.

 

در نهایت آیت‌الله جنتی ضمن حضور در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز با کسب اکثریت قاطع 51 رأی خبرگان ملت، از مجموع 86 رای، به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد.

اظهارات عجیب مقام آذربایجانی درباره ایران

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پایگاه صهیونیستی جویش پرس (Jewish Press) در گزارشی به اظهارات معاون نخست وزیر آذربایجان در رابطه با برنامه هسته ای ایران پرداخته و به نقل از وی نوشت: «ایران هنوز جاه طلبی های هسته ای خود را کنار نگذاشته است.»

 این پایگاه صهیونیستی ضمن اشاره به ملاقات "آراز عظیم اف" معاون وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان با یک مقام صهیونیست آورده است: «طی این دیدار، "عظیم اف" عنوان کرد که ایران جاه طلبی های هسته ای خود را رها نکرده است اما در عین حال گفت که تهران برخی از جنبه های برنامه هسته ای خود را به حالت تعلیق درآورده است.»

 

 

"آراز عظیم اف" معاون وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در دیدار با مقام صهیونیست

 

 

جویش پرس در ادامه با ادعای اینکه جمهوری آذربایجان ایران را تهدیدی وجودی برای خود می داند، نوشت: «اسرائیل و آذربایجان، ایران را به عنوان یک تهدید وجودی قلمداد می کنند.»

 گفتنی است وزارت خارجه جمهوری آذربایجان همزمان با توافق هسته ای طی بیانیه ای اعلام کرد که آذربایجان از توافق تاریخی که بین جمهوری اسلامی ایران و گروه1+5 در تاریخ 14 ژوئیه 2015 از طریق مذاکره به سرانجام رسید، تقدیر می کند. در این بیانیه آمده بود: ما معتقدیم این توافق، به برقراری صلح و امنیت و توسعه همکاری های بین المللی و منطقه ای کمک خواهد کرد.